¡Chema Naia absolución! [ESP/GAL]

Como ya denunciamos en anteriores comunicados, el 30 de mayo de 2017 fue desalojado el Centro Social Okupado Autogestionado (CSOA) “Escarnio e Maldizer”. Ese mismo día se convocó en la ciudad una manifestación en repulsa al desalojo que fue secundada por centenares de trabajadores y estudiantes compostelanos.

Fue ahí cuando Chema Naia, un joven que en aquel momento tan solo tenía 19 años, recibió un fuerte porrazo en la cabeza que le provocó un traumatismo craneoencefálico, cayendo inconsciente en el acto mientras era salvajemente detenido por la Policía Nacional. Pese a la gravedad de las lesiones, se le negó la asistencia sanitaria durante más de dos horas y tuvo que pasar la noche en un calabozo mientras soportaba vejaciones por parte de la policía.

El 10 de junio, Santiago de Compostela amaneció completamente militarizada, tomada por la policía para tratar de impedir el inicio de una nueva manifestación a la cual acudieron más de medio millar de personas.

Acoso a manifestantes, brutales cargas policiales con balas de goma, botes de humo y gases lacrimógenos, 115 personas multadas y 9 detenidas nos mostraron de nuevo el carácter fascista del Estado español y la brutalidad de sus cuerpos represivos. Y es que éste no puede permitir ninguna manifestación cultural que se salga de las líneas rojas marcadas por la ideología burguesa.

Por si no nos causara la suficiente repugnancia todo lo que arriba comentamos, no podemos olvidarnos de las reacciones del oportunismo ante estos hechos.

Martiño Noriega, alcalde en aquel momento de la ciudad compostelana por el Partido Compostela Aberta – marca blanca de Podemos en la ciudad – no dudó en condenar a los manifestantes que se defendían de la brutalidad policial. Su oportunismo e hipocresía no podían ser mayores, afirmando estar a favor de los centros sociales mientras reprobaba los “actos violentos” dado que según él causaron desperfectos.

Por otro lado, el BNG acusaba a los manifestantes de provocar las cargas policiales:

El BNG lamenta las actuaciones individuales y aisladas que rompieron el proceder pacífico de la manifestación.”

 

Decenas de heridos, cientos de multados… y al BNG lo que le pareció más importante fue el tapiado con cemento del centro social puesto que “no tiene autorización ya que no pasó por la Comisión Asesora de Patrimonio”.

 

Desde el Partido Comunista Obrero Español expresamos nuestra más profunda solidaridad con Chema, que se enfrenta a más de 4 años de prisión, y con el resto de represaliados por el desalojo. Así mismo, hacemos un llamamiento a combatir la raíz del problema: el capitalismo y su Estado fascista, pues sólo la construcción del socialismo y la puesta en marcha de la dictadura del proletariado pondrá fin a la represión.

 

¡Chema absolución!

¡Abajo el Estado fascista!

¡Socialismo o barbarie!

 

Secretaría de Agitación y Propaganda del PCOE en Galicia

Chema Naia absolución!

 

Como xa denunciamos en anteriores comunicados, o 30 de maio de 2017 foi desaloxado o Centro SocialOkupado Autoxestionado (CSOA) “Escarnio e Maldizer”. Ese mesmo día convocouse na cidade unha manifestación en repulsa ao desaloxo que foi secundada por centenares de traballadores e estudantes composteláns.

Foi aí cando Chema Naia, un mozo que naquel momento tan só tiña 19 anos, recibiu un forte porrazo na cabeza que lle provocou un traumatismo cranioencefálico, caendo inconsciente no acto mentres era salvajemente detido pola Policía Nacional. A pesar da gravidade das lesións, negóuselle a asistencia sanitaria durante máis de dúas horas e tivo que pasar a noite nun calabozo mentres soportaba vexacións por parte da policía.

O 10 de xuño, Santiago de Compostela amenceu completamente militarizada, tomada pola policía para tratar de impedir o inicio dunha nova manifestación á cal acudiron máis de medio milleiro de persoas.

Acoso a manifestantes, brutais cargas policiais con balas de goma, botes de fume e gases lacrimóxenos, 115 persoas multadas e 9 detidas mostráronnos de novo o carácter fascista do Estado Español e a brutalidade dos seus corpos represivos. E é que este non pode permitir ningunha manifestación cultural que se salga das liñas vermellas marcadas pola ideoloxía burguesa.

Por se non nos causase a suficiente repugnancia todo o que arriba comentamos, non podemos esquecernos das reaccións do oportunismo ante estes feitos.

Martiño Noriega, alcalde naquel momento da cidade compostelá polo Partido Compostela Aberta – marca branca de Podemos na cidade – non dubidou en condenar aos manifestantes que se defendían da brutalidade policial. O seu oportunismo e hipocrisía non podían ser maiores, afirmando estar a favor dos centros sociais mentres reprobaba os “actos violentos” dado que segundo el causaron danos.

Doutra banda, o BNG acusaba os manifestantes de provocar as cargas policiais:

“O BNG lamenta as actuacións individuais e illadas que romperon o proceder pacífico da manifestación.”

 

Decenas de feridos, centos de multados… e ao BNG o que lle pareceu máis importante foi o tapiado con cemento do centro social posto que “non ten autorización xa que non pasou pola Comisión Asesora de Patrimonio”.

Desde o Partido Comunista Obreiro Español expresamos nosa máis profunda solidariedade con Chema, que se enfronta a máis de 4 anos de prisión, e co resto de represaliados polo desaloxo. Así mesmo, facemos un chamamento a combater a raíz do problema: o capitalismo e o seu Estado fascista, pois só a construción do socialismo e a posta en marcha da ditadura do proletariado porá fin á represión.

 

Chema absolución!

Abaixo o Estado fascista!

Socialismo ou barbarie!

Secretaría de Axitación e Propaganda do PCOE en Galiza




Deja un comentario